Segurtasun neurriak Covid-19aren aurrean

cerrar

Maskara erabiltzea derrigorrezkoa da uneoro, sarreran, irteeran eta ikuskizunean zehar.

Sarreran derrigorrezkoa izango da bertan egongo den gel hidroalkoholikoarekin eskuak garbitzea

Errespetatu segurtasun-distantzia eta bete aretoko langileen jarraibideak eraikinera sartzeko eta irteteko.

Ikuskizunetara behar besteko aurrerapenarekin etortzea gomendatzen da.

Ikusleak eserlekuetan eserita egon behar dute ikuskizun osoan zehar.

Orquesta Sinfónica de Euskadi – Euskadiko Orkestra Sinfonikoa

Orquesta Sinfónica de Euskadi – Euskadiko Orkestra Sinfonikoa

Kursaal Auditorioa

abendua 2019
astelehena 09, 20:00

facebook  facebook

SARRERAK

10€<35€

PREZIO BEREZIA leihatilan <30, >65 eta langabeentzat

AZKEN ORDU GAZTEA: sarrerak GUNE GUZTIETAN 10€tan <30 urtekoentzat, kontzertua hasi baino 30’ lehenagotik leihatilan.

Sarreren salmenta abuztuaren 1ean abiatuko da

PROGRAMA: Ravel

  1. Bartok: Música para cuerdas, percusión y celesta
  2. Copland: Concierto para clarinete
  3. Ravel: Alborada del Gracioso / Rapsodia española / Pavana para una infanta difunta / Bolero

Robert Treviño, zuzendaria

Julian Bliss, klarinetea

Maurice Ravelek orkestrazioaren artea berdinik gabeko sofistikazio-maila bateraino eraman zuen orkestrarako egin zituen lan gutxi baina funtsezkoetan. Robert Treviñok Ravelen soinu-magian murgiltzea proposatuko digu Espainian inspiratutako lau piezaren bidez. Horietan, euskal konpositoreak orkestraren baliabide eta kolore guztiak azaleratu zituen. Eta, Ravelekin batera, orkestrazioaren beste bi maisu: Bela Bartok hungariarra, Soka, perkusio eta zelestarako musika lanaren bidez sonoritate nokturnoen eta dantza folkloriko arraroen unibertsoan sartu zena; eta Aaron Copland estatubatuarra, Klarineterako kontzertua lanaren bidez garai hartan oraindik gaztea zen musika iparramerikarraren soinua finkatzen lagundu zuena. Julian Bliss arituko da solista; izan ere, gaur egun influentzia handia du klarinetista horrek, interprete gisa lortu duen kalitate handiagatik ez ezik, musikaren demokratizazioaren alde egiten duen aktibismoagatik ere bai.